Oleová kyselina je spasitel metabolického syndromu
"Obezita" časopis online vydání nedávno vydala studii, vědci objevili účinek kanolového oleje a vysoce olejové kyseliny kanolového oleje na množství tuku v břiše centrálních obézních pacientů .
Subjekty byly tvořeny lidmi s rizikem metabolického syndromu , dostat je k jídlu méně nasycených tuků, více mononenasycených mastných kyselin (jako je kyselina olejová) nebo nenasycené mastné kyseliny (jako je kyselina linolová) .
101 jedinců bylo náhodně rozděleno do pěti dietních skupin: kanolový olej, kanolový olej s vysokou olejovou kyselinou, olej z kukuřičného DHA, kukuřičný / světlicový olej, lněný olej / olej ze světlice světlosti . Testovací doba je čtyři týdny, další dva až čtyři týdny jsou normální strava.
Výsledky ukázaly , že množství androgenního tuku v oleji z kanolového oleje a oleje z ovoce vysoké kyseliny olejové byla výrazně snížena . Studie dále potvrdila vliv kanolového oleje a kanolového oleje s vysokou kyselinou olejovou na snížení krevního tlaku . Ve skupině olejnatých olejů s vysokou kyselinou olejovou zjistili vědci pokles množství břišního tuku spojeného s nižšími triglyceridy .
Vědci věřili, že jsou bohaté na mononenasycené tuky, mají za následek snížení centrální obezity a snížení rizika metabolického syndromu . Proto je stravování stravy bohaté na mononenasycené mastné kyseliny považováno za účinný způsob prevence metabolického syndromu .
Děkujeme za sledování, neváhejte a kontaktujte nás.Čekáme na Vaši odpověď!
Tel: + 86-29-6265 1717
E-mail: sales@healthfulbio.com





